2009. november 2., hétfő

Szép a kerekség: felhívás játékra!

.

Köszönöm! :)


Minden kedves olvasómnak, hogy megtisztel a jelenlétével és a figyelmével. Minden látható és láthatatlan Kedvesnek. :)

Látható olvasóim száma ma kereken 100 lett.

Ezen apropóból szeretnék kiírni egy kis játékot. Mert nagyon örülnék, ha kapnék visszajelzéseket Tőletek hogy tényleg jók-e a receptek, könnyen elkészíthetők-e.

Ha küldtök nekem fotóval olyan ételt, amit a blogomról készítettetek, kisorsolok egy festményemet köztetek. Ezt, konkrétan:




És örülnék egy kis szóbeli kiegészítésnek is, hogy ízlett-e, könnyű volt vagy nehéz elkészíteni, stb...
És itt erősen bátorítanám nem gasztroblogger olvasóimat is, hogy bátran küldjenek csak fotókat és levelet! (szellemafazekban@gmail.com)
A határidő: 2009. december 15. És akkor karácsonyra oda is érhet valakihez. :)

A sorsolás kalapból fog zajlani és kedves férjemet fogom felkérni a húzásra - csak hogy abszolút tiszta legyen a játék. :)

A kép olajfestmény, farost alapon. Mérete 24*34 cm, tehát kis méretű - kicsi lakásban is elfér... Címe: Város kékben. (Művészeti tárlaton is szerepelt egyébként, bejárta a környező országokat is, és Magyarországot is.)

Szívem szerint Mindenkit megajándékoznék - de arra sajnos nincs módom. Döntsön Fortuna! :)

22 megjegyzés:

Raindrop írta...

Szeretettel gratulálok!

trinity írta...

Én is gratulálok nagy szeretettel!!!
Előre irigylem a szerencsést...
És főzünk-főzünk szorgalmasan!!!!

Névtelen írta...

Csatlakozom én is és gratulálok! Gyorsan szaladok is és utána nézek, hogy mit is föztem töled! :)

Renata Kalman írta...

Gratula tőlem is! :)

lúdanyó írta...

Gratulálok! Mindenki pályázhat? :)

Chef Viki írta...

Gratulálok :-)

L.Krisztina írta...

Gratulálok!:)))
És biztos pályázok!!!

Renata Kalman írta...

És nem jöttem üres kézzel:
http://lettudatoskonyha.blogspot.com/2009/11/blog-baratnos-dij.html

ZÖLDKOSÁR ∞ MEGYEBIRÓ JOLI írta...

Csodás a blogod! Gazdag, sokrétű, és önzetlen. A tudás mindenkié és Te ezt alázattal megosztod azokkal, akik olvassák a blogodat. Gratulálok

Limara írta...

Gratulálok! Nagyon szép felajánlás, megnézem én is mit is főztem már tőled:))

Palócprovence írta...

Gratulálok én is! :)

Csibe írta...

Csatlakozom, gratulálok én is!

Wise Lady írta...

Gratulálok!
Én már nevezek is, mert elkészítettem a hagyma balzsamecetben nevű recepted, itt látható:
http://hungariancook.blogspot.com/2009/03/hagyma-balzsamecetben-duende-receptje.html
Már ki is néztem a helyet a festménynek :D

duende írta...

Nagyon szépen köszönöm Lányok! :)

Lúdanyó: Igen, mindenki pályázhat! :)

Renáta: Köszönöm szépen! :)

Joli: nagyon aranyos vagy, köszönöm és igyekszem! :)

Whise Lady, jegyeztem! :)

szepyke írta...

Gratulálok Duende!

duende írta...

Köszönöm Smail.huzepyke! :)

Kata írta...

Gratulálok:)

sedith írta...

Nahát, ha mindenkinek szabad, akkor én máris szinte féltucat linket idebiggyesztek!:)

http://edithreceptjei.blogspot.com/2009/10/mezesmazas-csirke-sutotoksalataval.html

http://edithreceptjei.blogspot.com/2009/06/cseresznyes-pite-meggybol-la-duende.html

http://edithreceptjei.blogspot.com/2009/01/narancsos-kacsa-csirkebol-avagy-szellem.html

http://edithreceptjei.blogspot.com/2009/02/komenyes-fokhagymaleves-tarkonnyal-es.html (itt a palacsinta)

No, hirtelen csak ennyit találtam, de tudom, hogy pl. amikor rizses ételt tettem fel, szinte mindig a pergős rizsedre hivatkoztam. ;)

duende írta...

Köszi Kata! :)

duende írta...

Edith, téged akkor is felírtalak volna, ha elfelejtesz jelentkezni! :)

sedith írta...

Irul-pirul, de nagy izgatottságomban még gratulálni is elfelejtettem.:(
Még sokszáz olvasót kívánok!:)

duende írta...

Köszi Edit! :)